Bersatulah Melayu,tgk namewee rilek jer buat semua benda…

Bila tengok si Namewee tu rilek jer duk buat macam2 video hina orang melayu,aku terfikir,berani nya cina ni.Bila amati betul2,memanglah dia berani sebab diorang ni bersatu,bunyi jer nak kena tangkap siket ker ape,dah tersedia dah segala peguam untuk membela.

Kalau yang nak kena tangkap tu Melayu?…jangan harapla ada orang nak terus sediakan peguam ker apa2…meringkuk la dulu dalam lokap…bila haritu ada blogger2 melayu kena tangkap..siap bergari lagi….mak aiii….besar betul penangan ‘Ah’ ni yer…semua melayu tukarlah nama,letak ‘Ah’ kat depan,Ah Man,Ah San,Ah Long dan berbagai2 Ah lagi.Nanti buat apa2 ada orang bela.

Sekadar nak menyalahkan orang tak guna juga kan.Seelok-eloknya orang-orang Melayu ni bersatulah,kalaulah Melayu ni bersatu dan mencapai gagasan 1Melayu,nak memimpin dunia pun boleh punya.Kalau macam sekarang ni,tak tahulah berapa puluh pecahan melayu yang ada.Capai dulu 1Melayu,lepastu baru fikir macamana nak capai 1Malaysia.

Kalau tercapailah cita-cita nak jadikan Malaysia ni negara 1Malaysia,maka akan jadi sangat hebatlah Malaysia ni.Memang elok sangatlah kalau semua bangsa bersatu padu sebabnya setiap bangsa ada kelebihan masing-masing.

Janganlah jadikan moto hidup anda ”Racist diutamakan Melayu dipinggirkan”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s