Bila geng2 sundal kawal dunia

Tiap2 hari aku dok mengadap tengok al-jazeera semenjak dua menjak ni.Takde benda lain yang jadi bahan cerita nya,dari awal pagi sampai la malam,mesti pasal Palestin punye.Sedih,sedih sangat2.Nilah akibatnya bila geng2 sundal yang dok kawal dunia,bila ketua negara tu Raja Sundal,maka anak2 buah&rakyat pun lebih kurang jugakla,dari atas sampai bawah menyokong aktiviti2 sundal.

baby_dies

Ai,aku kurang arif la macam mana la manusia yang sanggup buat benda2 camni,kalo taraf camni rasenye dah bukan manusia dah ni.Ni dah setan tahap dewa dah ni.Memang dajal la.Nak tembak,nak bantai askar2 Hamas dah tak mampu,ni la jadinya.Budak pun jadi la.haih,tobat dayus!Tabik spring kepada pejuang-pejuang Hamas,aku insan yang hina ni amat menyokong ”keganasan” yang dilakukan oleh Hamas dan amat membenci gerakan ”anti keganasan” yang Israel lakukan.Jom kita semua menjadi ”pengganas”!brave_idf_soldier

Aha,kagum!.Agak2 kalau aku yang kena acu senapang camtu,terkencing dalam seluar la jawabnya.Caya lah budak ni,memang ade bakat sungguhla budakni.Dah besar pasni biarlah dapat pi sembelih tentera2 Israel ngan Amerika  yer!

slain_gaza_children

Kecik2 lagi dah balik bertemu ngan Allah Tuhan sekalian alam.Betapa dayusnya pembunuh2 mereka!Yang aku kurang pahamnya,kenapala budak2 kecik ni yang kena menanggung smua ni.Apalah yang Israel laknatullah dapat dengan buat benda2 camni kan.Mampusla cepat wahai sundal2 Israel!!!!!

gaza3

boy_killed_in_gaza__file_2007

Tak dapatla aku bayangkan dengan akal yang waras betapa manusia sudah hilang perikemanusiaannya.Inilah jadinya apabila binatang yang dijadikan model ikutan.

gaza31

Bantai jer yang mane dapat kan.Maka kurang fahamlah rasenye akal aku yang dangkal ni kalau kita smua dok sokong lagi Israel ngan Amerika ni…..cukup2la tengok bola minum coca-cola nye.Reti2 lah kiranya derma sedikit sebanyak kalau ade duit lebih tu kan.Sudilah kiranya kurangkan@tak payah beli terus dah barang2 keluaran negara geng2 sundal ni dan akhir sekali,kurangkanla ”kesundalan” diri sendiri kalo kiranya ada terpalit di mana2 kan.Insaf2 lah sedikit sebanyak kan.Cukup2lah,padan dah rasenye.Kubur kata mari,rumah kata pergi dah.

Yang dok sibuk melawa tudung ntah kemana tuh,reti2lah cari kain.Kalo rase takde,meh ambik kain pelikat aku.Banyak je dalam bakul,aku tak basuh lagi,kerat2la kalau nak.Aku bagi free jer,siap ade haruman semula jadi lagi.Nak?

Pada yang dok sibuk berasmaradana tak kira bilik jantan bilik pompuan tu pun,padan2lah jugaknya.Cukup2lah meraba tangan jantan,mengepit pinggang betina nya.Reti2la sedikit sebanyak kawal lampias nafsu syahwat tuh.

Yang dok sibuk nak p ”couple trip” .Tak kisahla ape namepun.Ai pikir2lah,ntah2 nati flight kena bom ker ape.Nak ker mati dalam keadaan tengah buat benda camtu.Ai,kalau tak buat tu alhamdulillah la.Takutlah kat Allah siket.Dari takut siket ni la,lama2 boleh berkembang jadi takut banyak nye.

Nak kata aku bagus sangat tu taklah.Sekadar aku nak mengingatkan diri sendiri jerlah ni supaya reti bahasa siket.Jangan jadi manusia yang tak serupa hamba tuhan langsung.Bila manusia lupa untuk memainkan watak sebagai hamba,ni lah jadinya,hidup terus-terusan ingin menjadi ”Tuan”

4 thoughts on “Bila geng2 sundal kawal dunia

  1. salam,
    i can say that i am very impress with your Islamic knowledge. but honestly, i think it is way nicer if you mind your words at certain time.
    somehow it’ll reflects the Muslim in you as well.
    being an adult with a decent mind, does not allow you to go around and calling ppl sundal/betina/such.that is way too much, even if the truth is there.

    cheers & happy holidays.

  2. terima kasih,teguran membina.Btol la,teruka kan bahasa yang digunakan.Terbawa2 sebenarnya,kan kalo ”bahasa kelantan”,pompuan tu panggil ”tino”.Adui agak kurang sopan kalau tulis sebagai ”betina” tapi terbawa2 gakla.Tidak dinafikan,sorila kalau ada yang terasa kan,susah nak buang gak kalau dah terbiasa cakap centu,tulah,harapnya kalau yang tak biase ngan ”bahasa” camni,tak payah baca pun tak pe.Insyaallah nanti aku cuba ubah lagi.Tengah berusaha r ni,ehe.Tima kasih banyak2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s