Makhluk Halus Menyerang Nizhny(Universitiku)!Bomoh Hebat diPerlukan Segera!!

takut!!
takut!!

     

     Sejak aku mula menjejakkan kaki ke bumi  Nizhny ini,benda yang pertama sekali membuatkan aku terpikat ialah perempuan2nya yang cantik2.Bila aku tengok sebelah kiri nampak muka iras macam Angelina Jolie,bila aku tengok sebelah kanan plak,nampak muka perempuan sebijik macam ‘’Lana Lang” yang dalam citer Smallville tuh.Kalau yang lelaki2 kat sini plak,aku tak suka sangatla.Pagi2 lagi mulut dah bau arak,dengan jaket yang dipakai entah berapa lama tak basuh pon aku taktau,berbau macam  nak muntah rasanya.Bosan2 yang lelakinya suka belasah orang,aku pon dah penah kena belasah ngan mamat Russian ni suatu ketika dahulu.Sampai sekarang aku tak suka ngan lelaki2 Russian ni tapi bila lelaki2 Russian Muslim yang jumpa kat masjid tu baikla plak diorang ni.

 Habis dah cerita pasal orang Rusia ni,balik kepada tajuk  di atas.

     Sejak aku mula2 sampai lagi di Nizhny ni,sebenarnya tempat pelajar2 kat sini telah dihantui@dirasuki oleh sejenis makhluk halus yang sememangnya sangat halus,kalau nak difikirkan secara logik mungkin agar sukar menangkap makhluk2 tersebut.

Continue reading

